بررسی انواع قاب‌های برند نیلکین

بررسی انواع قاب‌های برند نیلکین

معرفی شرکت نیلکین

نیلکین (Nillkin) یکی از محبوب‌ترین شرکت‌ها در زمینه لوازم جانبی موبایل بوده که تولید قاب‌های با کیفیت در طرح‌ها و جنس‌های مختلف و انواع گلس‌های گوشی از گلس تمام صفحه – تمام چسب – دور چسب برای تمامی برندهای گوشی اپل (Apple) – سامسونگ (Samsung) – شیائومی (Xiaomi) – هواوی (Huawei) – وان پلاس (OnePlus) که در ادامه ما قصد داریم به بررسی محصولات نیلکین بپردازیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید :


قاب‌های نیلکین:

قاب نیلکین Nillkin Camshield کمشیلد :
قاب نیلکین مدل camshield یکی از محبوب‌ترین محصولات شرکت نیلکین بوده که از ویژگی‌های این قاب میتوان به پوشش کشویی دوربین اشاره کرد و طراحی قاب بصورت مات بوده و جای اثر انگشت بر روی آن باقی نمی‌ماند و همچنین ضد لغزش بوده و گوشی شما را بصورت کامل پوشش میدهد و در برابر خط و خش محافظت میکند همچنین میتوان گفت که جنس این قاب از نوع سفت و خشک میباشد.

قاب کمشیلد پرو نیلکین

قاب نیلکین Nillkin Frosted فراستد :
قاب نیلکین مدل Frosted مناسب اشخاصی میباشد که به دنبال یک قاب ساده و با ظرافت بوده و گوشی شما را در برابر خط و خش محافظت کند و همچنین طراحی این قاب بصورت مات بوده و جای لک و اثر انگشت باقی نمی‌ماند و در عین حال قابی ساده و نازک میباشد و جنس این قاب از نوع سفت و خشک میباشد.


خرید قاب نیلکین فراستد

قاب سیلیکونی نیلکین Nillkin Flex Pure :
قاب‌های سیلیکونی همیشه جزو محبوب‌ترین محصولات لوازم‌جانبی موبایل بوده که شرکت نیلکین به تولید قاب‌های سیلیکونی با کیفیت پرداخته , قاب سیلیکونی نیلکین که با نام Nillkin Flex Pure شناخته میشود که جنس آن همان طور که از نامش مشخص است از مواد سیلیکونی با کیفیت بالا ساخته شده که در لمس نرم و لطیف پوست کودک احساس زیبایی میکنید. و همچنین این قاب کاملاً در اطراف گوشی شما قرار میگیرد و کاملاً روی دکمه‌های تنظیم صدا و دکمه‌های جانبی قرار دارد که موقعیت آنها را برای کار راحت برجسته می کند. و حاشیه‌های بلند در اطراف دوربین طراحی شده تا در برابر خراش محافظت کند این کیس از شارژ بیسیم پشتیبانی میکند و هنگام استفاده از شارژر بیسیم نیازی به خارج کردن آن نیست.

قینت خرید انواع قاب نیلکین


قاب نیلکین Nillkin Textured :
قاب nillkin مدل Textured از جدیدترین قاب‌های شرکت نیلکین لوازم جانبی موبایل بوده که از ویژگی‌های آن میتوان به طراحی شیک و زیبا طراحی بافت در دست شما احساس خوبی دارد و ضمن جذابیت بصری عالی از لغزش جلوگیری میکند. این قاب ترکیبی از مواد سخت PC و یک ماده نرم TPU ضمن محافظت از همه جانبه ، اجازه میدهد تا کیس به راحتی پوشیده و یا خارج شود. بافت سه بعدی که با استفاده از فن آوری پیشرفته بافندگی ساخته شده است ، عملکردی با کیفیت عالی و تصاویری شیک را ارائه میدهد. ضدخش بوده و لکه‌های اثر انگشت، لکه‌های روغن یا عرق را در خود نگه نمیدارد. محل قرارگیری پورت‌ها ، کلیدها ، دوربین و سنسورها به درست تعبیه شده است تا هنگام استفاده مزاحمتی ایجاد نکند.

خرید انواع قاب نیلکین


قاب ژله‌ای نیلکین Nillkin TPU :
قاب ژله‌ای نیلکین شفاف و بی‌رنگ بوده که ظاهر زیبایی گوشی شما را حفظ میکند از ویژگی‌های این مدل قاب میتوان به این موارد اشاره کرد

طراحی شیک و زیبا
بی‌رنگ و شفاف
ضخامت کم و وزن پایین
انعطاف پذیر
محافظت کامل از اطراف گوشی
گوشه‌های قاب بصورت برجسته طراحی شده تا در برابر ضربه مقاوم باشد
ضدخش بوده و لکه‌های اثر انگشت ، لکه‌های روغن یا عرق به راحتی تمیز میشود.
حاشیه اطراف دوربین کمی برآمده طراحی شده تا در سطوح صاف از لنز دوربین محافظت کند.
محل قرار گیری پورت‌ها ، کلیدها ، دوربین و سنسورها به درست تعبیه شده است تا هنگام استفاده مزاحمتی ایجاد نکند.

قیمت قاب ژله‌ای نیلکین

قاب فیبر کربنی نیلکین Nillkin Fiber :
طراحی شیک و زیبا
محل قرارگیری پورت‌ها ، کلیدها ، دوربین و سنسورها به درست تعبیه شده است تا هنگام استفاده مزاحمتی ایجاد نکند.
از بین رفتن راحت اثر انگشت بر روی قاب
عدم کاهش آنتن های سیگنال، بلوتوث و وای فای
گوشه‌های باریک با طراحی دقیق برای پوشش کامل لبه‌های گوشی


قاب نیلکین فیبر کربن

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به محصول و مطلب باشد.
    • میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • نظرات شما بعد از تایید مدیریت فروشگاه منتشر خواهد شد