برند شیائومی

برند شیائومی

شیائومی یک شرکت چینی طراحی و تولید محصولات الکترونیک، متعلق به بخش خصوصی است و مقر آن در پکن قرار دارد. این شرکت، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌ها در زمینه طراحی، توسعه و فروش تلفن‌های هوشمند، نرم‌افزار تلفن همراه و لوازم الکترونیکی مصرفی، لوازم خانگی و ابزار است. از ابتدای انتشار نخستین گوشی‌های هوشمند در ماه اوت ۲۰۱۱، شیائومی سهم بزرگی از بازار را در چین به‌دست‌آورد و آن را به دامنه گسترده‌تری از لوازم الکترونیکی مصرفی گسترش داد. این شرکت پس از سامسونگ، دومین تولیدکنندهٔ بزرگ تلفن‌های هوشمند در جهان است که رابط کاربری بیشتر آن‌ها می‌یوآی است.

معرفی کمپانی شیائومی

معنی لغوی:
کلمه شیائومی یا (xiaomi) (小蜜) در زبان چینی به معنی نوعی برنج زرد رنگ و ریز دانه است که شباهتی حدودی به ارزن دارد و یکی از مواد غذایی مردم چین بحساب میاید. اما در واقع شرکت شیائومی یا بهتر بگوئیم ابرکمپانی شیائومی که با عبارت mi معرفی شده ،یکی از بزرگترین شرکتهای خصوصی چین و شاید عظیم‌ترین مالتی برند این غول بزرگ اقتصاد جهانیست، که بیش از ۲۰۰ برند را در حال حاضر در خود جای داده و کاملا واضح است که اهداف آن نیز بصورت جهانی تنظیم شده و گرچه کشور چین خود بیش از ۱/۷ جمعیت زمین و بازار مصرف را به خود اختصاص داده ولیکن شیائومی با محصولات خود قطعا قصد فتح قله‌های بزرگ اقتصاد و بازار مصرف دنیا را هدف گرفته و به این اهداف بلند پروازانه یکی بعد از دیگری دست میابد .

این شرکت تاکنون بیش از ۳۰۰۰ کارمند، به‌طور عمده در چین، مالزی، سنگاپور، استخدام کرده و در حال گسترش به کشورهای دیگر مانند هند و اندونزی و در حال حاضر اروپا و آمریکاست.
برند شیائومی

قبلاً تمرکز اصلی شیائومی بر ساخت گوشی‌های هوشمند با قیمت مقرون به صرفه و کیفیت بالا بود ولی خلاقیت شیائومی انتها نداشت و وارد سایر بازارهای کالای الکترونیک و گجت هوشمند شد، محصولاتی مثل پاور بانک شیائومی، تصفیه هوا شیائومی، ترازو شیائومی، تلویزیون شیائومی، انواع هدفون، هدست و هندزفری شیائومی، اسپیکر شیائومی، دوربین شیائومی، دستبند سلامتی شیائومی، لپ تاپ شیائومی، تبلت شیائومی و … همگی طیف کالایی شیائومی را شامل شدند.



همچنین شیائومی فقط و فقط به اینترنت تکیه کرد و برای تبلیغات و برندسازی خود از بستر شبکه‌های اجتماعی استفاده کرد، پشتیبانی قوی و سریع شیائومی بود که با برنامه‌ریزی و پلن تجاری به روز سبب شد شیائومی بسیار سریع و دقیق در میان قشر جوان کشور چین پذیرفته شود و خریداری گردد.


همچنین جالب است بدانید که کیفیت محصولات شیائومی نیز به قدری بالا است که آن را اپل چین یا اپل ۲ می‌شناسند.


برای مشاهده محصولات شیائومی موجود در فروشگاه دکترجانبی به لینک زیر مراجعه کنید.




بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به محصول و مطلب باشد.
    • میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • نظرات شما بعد از تایید مدیریت فروشگاه منتشر خواهد شد