5 عدد از بهترین ایربادهای بی سیم 2019 برای آیفون

5 عدد از بهترین ایربادهای بی سیم 2019 برای آیفون

یک دستورالعمل مهم در هنگام خرید برای محصولات اپل این است که محصول خریداری شده با اکوسیستم اپل یکپارچه و سازگار باشد. چند سال پیش، اپل تراشه W1 را ابداع کرد تا این تجربه را به هدفون‌های بی‌سیم منتقل کند. هدفون‌های جدیدی که از این تراشه استفاده می‌کنند مانند محصولات Beats و AirPods؛ بطور خودکار به تمام دستگاه‌های اپل بطور مشابه تنظیم و متصل می‌شوند؛ بنابراین فقط چند مدل هدفون در بازار وجود دارد که تراشه W1 را دارند؛ در حالی که نمی‌شود همیشه از این مدل‌ها برای دستگاه‌های اپل استفاده کرد شاید اون محصول مورد نظر ما نباشد یا شاید بخواهیم محصولات شرکت‌‌های دیگر که برای ما جالب به نظر می رسند را هم امتحان کنیم و از آنها استفاده کنیم؛ بنابراین سراغ هدفو‌هایی می‌رویم که از فناوری بلوتوث استفاده می‌کنند چرا که این فناوری از همه‌ی سیستم عامل‌ها از جمله ios پشتیبانی می کند؛ اگرچه فناوری بی‌سیم بلوتوث دارای معایبی مانند: مشکلات تأخیر هنگام تماشای فیلم یا بازی و یا کاهش کیفیت میکروفون است؛ اما هنوز هم گزینه‌ عالی برای کسانی است که اتصال بی‌سیم را ترجیح می‌دهند. در این مقاله بیش از 44 هدفون بی‌سیم امتحان شده که ما 5 مورد از بهترین ایربادهای مناسب آیفون که در سال 2019 ارائه شده را معرفی می‌کنیم.

هندزفری بی سیم بیتس مدل BeatsX

یکی از بهترین هندزفری‌های بی‌سیم موجود برای آیفون، این هندزفری از تراشه W1 بهره می برد، به این معنی که یکپارچه با دستگاه‌های اپل جفت می‌شود و نسبت به سایر هندزفرهای بلوتوثی دارای تاخیر کم و کارایی بیشتری است. اگرچه مقاوم در برابر آب نیست، اما به دلیل داشتن گیره‌های سیلیکونی زاویه دار کاملا درون گوش ثابت می‌ماند و قابل استفاده در هر شرایطی حتی فعالیت‌های ورزشی سخت است. کسانی که با برند بیتس آشنا هستند؛ می‌دانند که هندزفری‌های این شرکت از باس‌های بسیار عالی برخوردار می‌باشند. این هندزفری دارای وضوح بسیاری برای صداهای زیر و باس عمیق است. همچنین دارای کابلی نرم و انعطاف‌پذیر با قابلیت جمع شدن آسان و قرار گیری راحت درون جیب است. هر دو گوشی آن مجهز به آهن‌ربای قوی جهت اتصال به همدیگراند و از قابلیت‌های دیگر آن پخش 8 ساعت موزیک و فناوری شارژ سریع است.

خرید هندزفری بی سیم بیتس مدل BeatsX از سایت دکتر جانبی

هدفون بی‌ سیم اپل مدل AirPods

اگر به دنبال راحت‌ترین هندزفری بی‌سیم هستید؛ ایرپاد اپل یکی از راحت‌ترین هندزفری‌های موجود است. یک هندزفری فوق العاده کوچک و سبک با قرارگیری خیلی راحت درون جداره گوشی خارجی، این هندزفری فضا باز طراحی شده تا به صدای زیاد محیط اجازه شنیدن دهد، در مواردی که باید از محیط اطراف خود آگاهی داشته باشید، مانند هنگام راه رفتن در مرکز شهر و غیره، از قابلیت‌های دیگر ایرپاد می‌توان به شارژ سریع آن در کمتر از 30 دقیقه اشاره کرد و با وجود کیس شارژی که داراست می‌توان آن را حداکثر 5 بار با کارایی زیاد تا 24 ساعت استفاده کرد. متأسفانه ایرپاد دارای پخش صدا با باس نیست تا سبک‌های موسیقی باس دار را هیجان انگیز کند. اما هندزفری‌های BeatsX و Jaybird X4 از این قابلیت برخورد هستند اولی ایرپاد از باتری بسیار بهتری نسبت به هر یک از این هندزفری‌ها برخوردار است و  همین امر گزینه‌ای متنوع تری را برای آن ایجاد می‌کند.

خرید هدفون بی سیم ایرپاد اپل از سایت دکتر جانبی

هندزفری بی سیم جبرا مدل Elite Active 65t

اگر بصورت ترکیبی از محصولات اپل و اندرویدی استفاده می‌کنید حتما این هندزفری را امتحان کنید. هندزفری Elite Active 65t یکی از بهترین هندزفری‌های بی سیم است که طرفداران زیادی دارد. این هندزفری دارای ظاهری بسیار زیبا و صیقلی است. از کیفیت ساخت عالی برخودار می‌باشد بطوری که در برابر آب و گرد و غبار بسیار مقاوم بوده و دارای گواهی استاندارد IP56 می‌باشد. این هندزفری حداکثر تا 5.2 ساعت برای کاربر کار می‌کند. توسط کیس شارژ خود 2 مرتبه شارژ خواهد شد با مدت زمان شارژ شدن 1.5 ساعته که نسبت به ایرپاد اپل دیرتر شارژ می‌شود. هندزفری Elite Active 65t دارای باس و صدای بسیار متعادل تر نسبت به ایرپاد اپل است؛ در حالی که هندزفری BeatsX عملکرد باس بهتری نسبت به این هندزفری را دارد اما صدای Elite Active 65t به لطف برنامه +Jabra Sound قابلیت تنظیم بیشتری دارد. همچنین در مقایسه با ایرپاد اپل این هندزفری نسبتا حجیم به نظر می‌رسد. بیشتر افرادی که سایز گوش آنها مطابق با سری‌های گوشی این هندزفری نسیت با آن احساس راحتی زیادی نمی‌کنند؛ به دلیل اینکه بطور کامل در داخل گوش آنها جای نمی‌گیرد. اما اگر مطابق با سایز گوش شخص باشد این هندزفری آنقدر پایدار و باثبات است که می‌شود از آن در فعالیت‌های ورزشی استفاده کرد.

هندزفری بی سیم جی برد مدل Jaybird X4

اگر به دنبال این هستید که گوشی آیفون خود را به سالن بدنسازی بروید و بهترین موسیقی‌های را در حین سخت‌ترین تمرینات ورزشی گوش دهید Jaybird X4 را خریداری کنید. این هندزفری یکی از بهترین هندزفری‌های بی سیم اسپرت و ورزشی است که از کیفیت ساخت عالی برخودار می‌باشد؛ بطوری که از گواهی استاندارد IPX7 بهره می‌برد که در برابر تعریق و آب بسیار مقاوم حتی مقاوم تر از هندزفری جبرا  Elite Active 65t است. این هندزفری از ترکیب مواد مختلف فوم و سیلیکون ساخته شده که بسیار زیبا به نظر می‌رسد. سری‌های آن به گونه‌ای ساخته شده که بطور کامل در داخل گوش جای گرفته و مهار کننده عالی و باثبات می‌باشد؛ که حتی در ورزشی‌های سنگین از گوش خارج نخواهند شد. صدای Jaybird X4 از باس عالی برخوردار است؛ که لذت موسیقی را دو چندان می‌کند. همچنین از قابلیت EQ برخوردار است که می‌توان صدای آن را توسط نرم افزار Jaybird MySound تنظیم کرد. میزان کارکرد آن 7 ساعت است که برای یک تمرین ورزشی خوب بسیار مناسب به نظر می‌رسد. این هندزفری هیچ ویژگی صرفه‌جویی در مصرف انرژی را ندارد و نزدیک به 2 ساعت زمان شارژ شدن آن طول می‌کشد.

هدفون بی سیم انکر مدل SoundBuds Curve

اگر به دنبال بهترین هدفون بی سیم هستید که آن را برای گوشی آیفون خود با قیمت کمتر و مقرون به صرفه استفاده کنید هدفون Anker SoundBuds Curve گزینه بسیار مناسبی می‌باشد. این هدفون دارای قلاب‌های سیلیکونی نگهدارنده جهت ثابت ماندن هدفون بر روی گوش می‌باشد که قابل استفاده برای تمرینات ورزشی است. صدای هدفون SoundBuds Curve بسیار باکیفیت و از باس عالی برخوردار است که می‌توان توسط آن تمام سبک‌های موسیقی را با جزئیات شنید. این هدفون نسبت به هندزفری Jaybird X4 سبک‌تر، قابل حمل‌تر و از کیف حمل مقاوم تری برخوردار است.

خرید هدفون بی سیم انکر مدل SoundBuds Curve از سایت دکتر جانبی

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به محصول و مطلب باشد.
    • میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • نظرات شما بعد از تایید مدیریت فروشگاه منتشر خواهد شد