برند انکر (ANKER)

برند انکر (ANKER)

برند انکر (Anker) یکی از برند های شرکت چینی اوشنوینگ (Oceanwing) است. این برند یکی از مطرح ترین و محبوب ترین برند های مشهور بازار است. که به تنهایی توانسته ۳۵ درصد از سهام بازار لوازم جانبی کانادا را به خود اختصاص دهد. محصولات انکر مورد تایید شرکت اپل و سامسونگ بوده و دارای تاییدیه MFI است.

برند انکر (ANKER)

استیون یانگ، مدیر عامل انکر، بعد از خروج از گوگل در سال ۲۰۱۱ این شرکت را تاسیس کرد. واژه انکر از کلمه ای آلمانی گرفته شده که به معنای لنگر است. شعار این کمپانی (در سفر به ما بپیوندید و با امکاناتی که در اختیار دارید از سفرتان لذت ببرید.) است. این شرکت در کشور های آلمان، کره جنوبی، ژاپن، آمریکا، بریتانیا و چین مراکز فروش مستقلی دارد.

برند انکر (ANKER)

فعالیت اصلی این شرکت در حوزه طراحی، توسعه و فروش لوازم جانبی الکترونیک است و در مقایسه با بسیاری از شرکت های چینی، محصولات خود را از طریق وب سایت رسمی شرکت، وب سایت فروشگاه آمازون در بازار های غربی و به طور مستقیم بازار های آسیایی به فروش می رساند. می توان به برخی از محصولات شرکت انکر مانند هدفون، پاور بانک، شارژر فندکی، اسپیکر پرتابل، هدست، لوازم جانبی موبایل، تجهیزات خودرو و... اشاره کرد.

محصولات انکر

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به محصول و مطلب باشد.
    • میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • نظرات شما بعد از تایید مدیریت فروشگاه منتشر خواهد شد