در این مقاله بین این دو محصول از نظر ظاهر و قیمت تفاوت‌های واضحی دیده می شود. اما مسئله این است که کدام یک از این دو محصول از برند انکر Anker بهتر است؟! تفاوت این دو در کجاست؟!
مقایسه اسپیکر بلوتوثی Anker SoundCore 2 با SoundCore Boost


در این مقاله بین این دو محصول از نظر ظاهر و قیمت تفاوت‌های واضحی دیده می شود. اما مسئله این است که کدام یک از این دو محصول از برند انکر Anker بهتر است؟! تفاوت این دو در کجاست؟!

ما جدولی تهیه کردیم تا تفاوت اسپیکر بلوتوثی Anker SoundCore 2 را در مقابل اسپیکر بلوتوثی SoundCore Boost به طور کامل بررسی کنیم.

 

در ادامه این مقاله بررسی دقیق‌تری از تفاوت بین Anker SoundCore 2 و Boost
خواهیم داشت با ما همراه باشید.


ابعاد، اندازه، وزن
در مقایسه بین این دو محصول پرطرفدار از برند انکر اولین تفاوتی که به چشم می‌آید اندازه آن‌هاست، البته لازم به ذکر است که این موضوع روی وزن دو دستگاه نیز تاثیرگذار است.
Anker SoundCore 2: 5.4 x 16.5 x 4.5 سانتی متر - 414 گرم
Anker SoundCore Boost: 7,2 x 20,4 x 6,9 cm - 585 grams


عملکرد باتری
جالب است بدانید که باتری Anker SoundCore 2 باتری اسپیکر بلوتوثی Anker SoundCore Boost را شکست می‌دهد. شما با اسپیکر مدل Boost میتوانید 12 ساعت مداوم موسیقی پخش کنید، این درحالی است که با اسپیکر مدل SoundCore 2 میتوانید 24 ساعت کامل موسیقی پخش کنید. تنها با یکبار شارژ این دستگاه!!!

دلیل عملکرد قوی‌تر SoundCore 2 در مقابل Boost قدرت باتری این دستگاه است، و این درحالیست که شارژ کامل دستگاه Anker SoundCore 2 تنها 2 ساعت و دستگاه SoundCore Boost حدود 4 ساعت طول می‌کشد.

عملکرد ضد‌آب
هردوی این اسپیکرها ضدآب هستند، اما در استانداردهای مختلف Anker Boost مجهز به IPX5 است و SoundCore 2 با IPX7.
به این معنی که اسپیکر SoundCore Boost در برابر پاشش آب مقاوم است و در حقیقت ضدآب نیست! اما مدل SoundCore 2 کاملا ضدآب بوده و به 30 دقیقه در عمق 1 متری آب مقاوم است.

کیفیت صدا
اسپیکر بلوتوثی مدل SoundCore Boost صدای بلندتری دارد. کیفیت صدا 2x10 وات و مدل Anker SoundCore 2 فقط 2x6 وات بنابراین می‌توان گفت که boost از کیفیت صدای بالاتری برخوردار است. در حقیقت این قابلیت نیز بر طول عمر باتری تاثیر می‌گذارد.

اما در حقیقت میتوان گفت که هر دو بلندگو اتصالات بسیار مشابهی دارند:
_ اتصال با سیم AUX
_کابل شارژ MicroUSB
_اتصال میکروفن و هندزفری
_بلوتوث نسخه 4.2

از لحاظ فنی، هر دو بلندگو در یک سطح هستند، و در اتصالات تفاوت وجود دارد با این تفاوت که SoundCore Boost یک پورت USB دیگر دارد که می تواند به عنوان پاور بانک استفاده شود.

پاوربانک
تفاوت بزرگ بین این دو دستگاه در پاوربانک نهفته است. Anker SoundCore Boost همچنین می‌تواند به عنوان پاور بانک استفاده شود. و شما می توانید هر دستگاهی را از طریق پورت USB روی اسپیکر شارژ کنید.
بنابراین مدل Anker SoundCore Boost دارای باتری بزرگ‌تری نیز می‌باشد که بر وزن آن تأثیر می‌گذارد.

و حالا سوال اصلی!
کدام یک بهتر است؟!
به طور کلی ما به شما Anker SoundCore 2 را پیشنهاد می‌کنیم. شما با انتخاب این مدل طول عمر باتری بسیار بیشتری تا 24 ساعت خواهید داشت علاوه برآن Anker SoundCore 2 ضدآب است و نه فقط ضدپاشش‌آب!!
همچنین میتوان گفت که SoundCore 2 جدیدتر از SoundCore Boost می‌باشد و در حال حاضر نسل دوم از سری SoundCore به حساب می‌آید.

درحقیقت تنها مزیت SoundCore Boost نسبت به مدل SoundCore 2 این است که از Boost می‌توان به عنوان پاوربانک نیز استفاده کرد.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به محصول و مطلب باشد.
    • میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • نظرات شما بعد از تایید مدیریت فروشگاه منتشر خواهد شد