رونمایی از ماوس گیمینگ لاجیتک G203 LIGHTSYNC

رونمایی از ماوس گیمینگ لاجیتک G203 LIGHTSYNC

لاجیتک برای گیمرهای حرفه‌ای که نیازمند یک ماوس مخصوص بازی باکیفیت هستند؛ از یک ماوس با قابلیت نورپردازی RGB و قیمت مقرون به صرفه 40 دلاری، نسبت به ماوس‌های بی‌سیم گیمینگ 100 دلاری رونمایی کرد.

ماوس لاجیتک G203 دارای حسگر اپتیکال با محدوده دقت 200 تا 8000DPi و 6 عدد دکمه قابل برنامه ریزی است. نورپردازی RGB دارای طیف کاملی حدود 16.8 میلیون رنگ و جلوه‌های روشنایی است؛ همچنین این ماوس از قابلیت Lightsync RGB پشتیبانی می‌کند؛ که با این قابلیت می‌توان نورپردازی آن را با دیگر لوازم جانبی لاجیتک که از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند، هماهنگ کرد.

نرخ گزارش دهی این ماوس 1000 بار در ثانیه است که سرعت آن 8 برابر بیشتر از ماوس‌های استاندارد است؛ این بدین معنی است که هنگامی ماوس بر روی صفحه نمایش منتقل یا کلیک می‌شود؛ پاسخ دهی آن فوری و آنی است. طراحی کلاسیک این ماوس از ماوس افسانه‌ای گیمینگ Logitech G100S الهام گرفته است؛ که قبلا مورد علاقه‌ گیمرها در سراسر جهان و علاقمندی طرفداران حرفه‌ای قرار گرفته بود. همچنین بکارگیری فنر فلزی در کلیک‌های راست و چپ برای افزایش واکنش پذیری و کاهش نیروی مورد نیاز جهت کلیک مورد استفاده قرار گرفته است.

جهت شخصی سازی دکمه‌ها متناسب با نوع بازی، تنظیم نورپردازی و دقت ماوس لاجیتک G203 باید از نرم افزار Logitech G Hub استفاده کرد. همچنین وقتی G203 را با خود می‌برید، تنظیمات سفارشی قبلی که بر روی ماوس انجام داده‌اید همراه شما می‌شوند. با ذخیره تنظیمات برگزیده خود در حافظه پردازنده ماوس با استفاده از نرم افزار Logitech G HUB می‌توانید بدون نیاز به نصب نرم افزار یا تنظیم مجدد تنظیمات مورد نظر خود را به رایانه شخصی دیگری منتقل کنید.

در مجموع ماوس G203 به دلیل داشتن قیمت معقول می‌تواند گزینه مناسبی برای آن دسته از گیمرهایی باشد که نمی‌خواهند برای این وسیله هزینه بالایی پرداخت کنند. این ماوس با قیمت 39.99 دلار در این ماه میلادی در رنگ‌های سفید و مشکی به بازار عرضه شده است.

خرید محصولات لاجیتک از سایت دکتر جانبی

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به محصول و مطلب باشد.
    • میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • نظرات شما بعد از تایید مدیریت فروشگاه منتشر خواهد شد